Zoeken
Home Over ons Complimenten en klachten

Bij Zorgstroom werken we samen aan de beste zorg voor de cliënt. Ervaart u onze zorg en dienstverlening als prettig? En wilt u ons daarvoor een compliment geven? Dat vinden we fijn. Waardering is voor iedereen belangrijk. Ook voor onze medewerkers.

Waardeer ons op Zorgkaart Nederland

U kunt uw waardering kenbaar maken via Zorgkaart Nederland. Dat werkt eenvoudig en kost niet veel tijd. Zo geeft u onze medewerkers een compliment en helpt u ook anderen kiezen.

U kunt uw waardering kenbaar maken via Zorgkaart Nederland.

Kan onze zorg en dienstverlening beter?

De medewerkers van Zorgstroom doen hun best om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent. We gaan hierover graag in gesprek met u, zodat wij onze zorg- en dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Heeft u een tip over hoe de zorg- of dienstverlening van Zorgstroom beter kan? U kunt uw tips bespreken met een medewerker van Zorgstroom of deze aan ons doorgeven via de website.

Klacht

Bij Zorgstroom vinden we het belangrijk zorgvuldig om te gaan met klachten. Daarom werken we volgens een klachtenregeling. We vinden het fijn als u een klacht bespreekt met de betreffende medewerker of diens leidinggevende. Komt u er niet uit of bespreekt u de klacht liever met iemand anders? Dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionarissen van Zorgstroom. U kunt een klacht doorgeven via de website. Ook kunt contact opnemen met de klachtenfunctionarissen via klachtenfunctionaris@zorgstroom.nl.

Onafhankelijke klachtencommissie

Behalve de klachtenfunctionaris heeft Zorgstroom tevens een onafhankelijke klachtencommissie. U leest hier meer over in de folder ‘ Kan Onze Zorg En Dienstverlening Beter?‘.

Vragen over onze zorg?
Vragen over ons zorgaanbod of advies nodig? Wij helpen u graag!
0118 - 684000 Bel mij terug Naar contact